Przypinki – dobrym sposobem na reklamę

Każdy z nas na pewno przypomina sobie choć jeden reklamowy gadżet, który realnie wpłynął na wszelkie późniejsze decyzje konsumenckie. Szczególnie wrażliwe na sugestie marketingowe są osoby, które same pracują w tej branży i dzieci, które nie do końca są świadomie, że patrząc na ładny magnesik lub kubeczek mogą wpłynąć na zakupy rodziców. Bez względu jednak na wiek odbiorcy, warto rozważyć zastosowanie gadżetu w kampanii…

Przypinka – estetyczna forma reklamy

okrągłe przypinki reklamowePrzypinki kojarzą nam się głównie z kotylionami i odznakami, sugerującymi, kto i za co otrzymał wcześniej wyróżnienie. Młodzież i fani subktultur często przypinają też sobie do plecaków znaczki oddające cześć ich ulubionych zespołom muzycznym lub klubom piłkarskim. Nie można zapomnieć też o politykach, którzy upodobali sobie przypinkę wykorzystując ją w kampaniach społecznych i przed wyborami… Pary młode jako upominek dla swoich weselnych gości również często decydują się na okrągłe przypinki reklamowe – w tym wypadku z nadrukowaną datą wydarzenia oraz swoimi imionami. Przypinki występują w różnych kształtach, a ich rozmiary zależy od tego, do czego mają zostać przymocowane. To, co się na nich znajdzie jest absolutną dowolnością. Możemy nawet pokusić się o umieszczenie tam zdjęć lub obrazków w trójwymiarze, które dadzą niepowtarzalny efekt przy poruszaniu. O praktyczności tego typu gadżetów można dyskutować długo, jednak faktem jest, że jeśli przymocujemy go sobie w odpowiednio widocznym miejscu ubrania – będziemy stanowili najlepszą, bo żywą i ruchomą formę reklamy. Nasz rozmówca z pewnością zwróci uwagę na nasz strój, a co za tym idzie – również na to, co w nim najbardziej rzuca się w oczy. Z przypinki można uczynić obiekt wyjątkowo przyciągający uwagę. Wystarczy dobry slogan, hasło czy zabawny barwny element, który skupi spojrzenie każdego wzrokowca – a tych podobno w naszym społeczeństwie najwięcej.

Skoro więc wykorzystamy wzrok jako zmysł, który w odbiorze reklamy nie zawiedzie – warto zainwestować w przypinki o dużym rozmiarze. Również estetyka i styl przypinki musi pasować do reklamowej usługi czy produktu. Przykład to zielona przypinka z motywem roślinnym dla propagowania zagadnień ekologicznych oraz czarno-czerwona promująca zespół grający muzykę rockową.