Wybieram systemy tekstylne

Jestem właścicielką firmy kosmetycznej, tworzącej produkty przeznaczone do włosów, używane w salonach fryzjerskich w całej Polsce. Na jesieni ruszam ze sprzedażą nowej, luksusowej linii preparatów do pielęgnacji włosów na bazie pszenicy. Od jakiegoś czasu zastanawiałam się, w jaki sposób promować ją na wrześniowych targach kosmetycznych, żeby wyróżnić się z tłumu.

Jak dowiedziałam się o systemach tekstylnych?

profesjonalne systemy tekstylneZ pomocą przyszła mi szwagierka, która niedawno przeprowadziła z bratem gruntowny remont ich mieszkania. Kiedy odwiedziłam ich pierwszy raz po remoncie, moją uwagę od razu przykuły piękne podświetlane obrazy w salonie. Szwagierka, widząc mój zachwyt, wytłumaczyła mi, że to nie są obrazy, a ramy tekstylne, które są wykorzystywane głównie w marketingu. W mojej głowie zapaliła się lampka, takie ramy będą idealną reklamą dla mojej nowej linii produktów, są przepiękne i mocno zwracają uwagę. Miałam tylko wątpliwości, dotyczące przewozu ich na miejsce targów. Szwagierka zapewniła mnie, że są lekkie i łatwo można je zmontować i zdemontować. Sama składała metalowe profile, które podtrzymują materiał, bez użycia żadnych narzędzi. Obawiałam się, że zakup takich ram, może być zbyt kosztowny dla mnie, zwłaszcza, że zależało mi na reklamie na targi, które trwają tylko 2 dni. Szwagierka uspokoiła mnie, że łatwo można wymienić materiał reklamowy, którego koszt jest dużo niższy bez zakupu profili. Profesjonalne systemy tekstylne mogą służyć przez długie lata, dzięki możliwości wymiany materiałów reklamowych, oraz odporności konstrukcji na działanie czynników atmosferycznych. Druk nie zmyje się na deszczu, ani nie wyblaknie pod wpływem działania promieniowania UV. Bardzo ucieszyła mnie ta wiadomość, bo to oznacza, że będę mogła co roku jeździć na targi z nową reklamą moich kosmetyków, bez ponoszenia dużych kosztów. Szwagierka pokazała mi kilka stron internetowych sklepów, oferujących wykonanie ram tekstylnych, na których można było zobaczyć różne systemy.

Bardzo spodobały mi się ścianki działowe, które mogłabym wykorzystać do ozdobienia stanowiska w lokalnym centrum handlowym. Duża, oświetlona reklama, będzie przykuwać wzrok potencjalnych klientów już z daleka, oraz będzie tworzyć estetyczną całość, z pozostałą częścią stanowiska. Jestem pewna, że ten pomysł spodoba się także moim pracownicom.